۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲

با رمز یارسول الله(ص) ؛

مانور ایمنی در کارگاه های ساختمانی سیستان وبلوچستان اجرا شد

مانور ایمنی در کارگاه های ساختمانی سیستان وبلوچستان اجرا شد

زاهدان_ به مناسبت هفتم مهرماه، روز ایمنی و آتش نشانی مانور ایمنی در کارگاه های ساختمانی سیستان و بلوچستان با رمز یارسول الله(ص)؛ اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفتم مهرماه، روز ایمنی و آتش نشانی، صبح امروز یک شنبه، مانور ایمنی در کارگاه های ساختمانی سیستان وبلوچستان با اعلام رمز یارسول الله (ص) توسط مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آغاز و اجرا شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن روز ایمنی و آتش نشانی، تسلیت حادثه معدن طبس و آرزوی شفای عاجل مصدومان این واقعه، محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونسیتی در لبنان، با تقدیر از فعالان حوزه کارگری استان که برای کاهش آلام و مشکلات و معضلات کارگران در حال فعالیت هستند، گفت: این مانور ایمنی، به صورت همزمان در سراسر استان در کارگاه های ساختمانی با همکاری همه عوامل و دستگاه ها و نهادهای مرتبط اجرا شده است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: براساس اطلاعات موجود، بیش از ۵۰ درصد حوادث ناشی از کار سیستان و بلوچستان به کارگاه های ساختمانی مربوط می شود.

وی بیان کرد: بازرسان کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، در ۶ ماهه نخست امسال، بیش از پنج هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی در راستای کنترل و نظارت بر اجرای قوانین کار، تامین اجتماعی و آیین نامه های حفاظت فنی و بهداشت کار انجام داده اند که خوشبختانه با همراهی و همکاری همه عوامل مرتبط، امسال شاهد تنها هفت مورد حوادث ناشی از کار دراستان بوده ایم که این رقم در سال گذشته ۱۲ مورد بوده، براین اساس شاهد کاهش ۴۱ درصدی حوادث ناشی از کار در این بازه زمانی هستیم که رقم خوبی بوده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امیدواریم روزی برسد که شاهد حداقل حوادث کاری در گارگاه ها و حوزه های کارگری خصوصاً معادن و کارگاه های ساختمانی باشیم، تلاش ما است که کارگران، کمترین آلام، معضلات و مشکلات را داشته باشند.

شایان ذکر است در ادامه ضمن بازدید از کارگاه های فعال ساختمانی، مانور ایمنی با محوریت مهار آتش سوزی در کارگاه های ساختمانی اجرا و آموزش های لازم به کارگران و حاضران، ارائه شد.

کد خبر 6240546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha